,

fynd. Omejitve



Dragi uporabniki Fynda,

želimo vas obvestiti o našem sistemu omejitev računov na platformi fynd. Naša skupnost temelji na zaupanju, spoštovanju in pošteni uporabi, zato imamo vzpostavljen sistem pravil in sankcij za zagotavljanje varnega in prijetnega okolja za vse uporabnike.


Kaj so omejitve računa?

Omejitve računa so varnostni ukrepi, ki jih uvajamo v primeru kršitev naših pravil. Različne vrste omejitev so odvisne od resnosti kršitve in zgodovine uporabnikovega vedenja na platformi.

Vrste omejitev

Na Fyndu poznamo naslednje vrste omejitev:

  1. Opozorilo (warning)
    • Prvi korak pri manjših prekrških.
    • Gre za uradno obvestilo, da je bilo vaše vedenje neustrezno.
    • Na tej stopnji vaš račun še nima večjih omejitev, vendar vas pozivamo k spremembi ravnanja.
  2. Prvi ukrep (strike1)
    • Vaš račun je pod nadzorom zaradi manjše kršitve.
    • Lahko se pojavijo začasne omejitve dostopa do določenih funkcij platforme.
    • Priporočamo, da preberete naša pravila uporabe in preprečite nadaljnje kršitve.
  3. Drugi ukrep (strike2)
    • Resnejša kršitev ali ponovitev prejšnje napake.
    • Dostop do nekaterih funkcij je lahko omejen ali onemogočen za določen čas.
    • Ponovno kršenje lahko vodi do strožjih sankcij.
  4. Tretji ukrep (strike3)
    • Večkratne kršitve ali resna zloraba platforme.
    • Lahko vodi do začasne ali trajne blokade računa.
    • Priporočamo, da se obrnete na našo podporo za dodatna pojasnila.
  5. Začasna prepoved (temporary_ban)
    • Resne ali ponavljajoče se kršitve privedejo do začasne prepovedi uporabe računa.
    • Prepoved lahko traja od nekaj dni do več tednov, odvisno od narave kršitve.
    • Po preteku kazni lahko ponovno uporabljate Fynd, vendar pod strogim nadzorom.
  6. Trajna prepoved (permanent_ban)
    • Najstrožji ukrep, ki se uporablja v primerih hude ali ponavljajoče se zlorabe.
    • Vaš račun bo trajno onemogočen in dostop do platforme zavrnjen.
    • Ta ukrep je nepovraten, razen v izjemnih okoliščinah, ki jih določi naša ekipa za varnost.

Kaj storiti, če je vaš račun omejen?

Če ste prejeli opozorilo ali omejitev, vam priporočamo, da:

  • Preberete pogoje uporabe platforme.
  • Poskrbite, da v prihodnje upoštevate pravila in standarde skupnosti.
  • Če menite, da je prišlo do napake, nas kontaktirajte na [email protected] za dodatna pojasnila.

Zakaj so omejitve potrebne?

Naš cilj je zagotoviti varno, pošteno in vključujoče okolje za vse uporabnike. Omejitve so namenjene zaščiti skupnosti in preprečevanju zlorab, ki bi lahko škodile drugim uporabnikom ali zmanjšale kakovost storitev na Fyndu.


Vaša vloga pri varni uporabi Fynda

Vsak uporabnik prispeva k boljši izkušnji na Fyndu. S spoštovanjem pravil in pozitivnim sodelovanjem lahko skupaj ustvarimo prostor, kjer se vsi počutijo dobrodošli.


Če imate kakršna koli vprašanja, smo vedno na voljo na [email protected].

Hvala, ker ste del fynd. skupnosti!

Skupaj gradimo zaupanja vredno platformo za vse.


Komentarji

Dodaj odgovor


Morda vam bo tudi všeč

  • Zakaj je fynd. najboljši prijatelj vašega podjetja 🧡 (fynd. Ponudba)

    Zakaj je fynd. najboljši prijatelj vašega podjetja 🧡 (fynd. Ponudba)

    Če ste lastnik podjetja v Sloveniji – bodisi vodite najboljšo picerijo v mestu ali pa prodajate ročno izdelane milnike z vonjem sivke – verjetno si želite le eno: da vas ljudje opazijo. In tukaj nastopimo mi – fynd. Vaš novi digitalni zaveznik, pomočnik, oglaševalec, analitik in (če želite) tudi natakar. Berite dalje, ker tole je…